Osmaniye’de Yükseköğretim Kurumları Sınavı’nın (YKS) ikinci oturumu olan AYT’ye saniyelerle geç kalan bir öğrenci sınava alınmadı. Kapıya koştuğu sırada kapıların kapanması sosyal medyada tartışma konusu olurken, bazı kullanıcılar görevlilerin öğrenciyi görüp kapıyı bilerek kapattığını iddia etti, bazıları ise sürenin dolması nedeniyle işlemin kurallara uygun olduğunu savundu.

Okul bahçesinde bekleyen veliler, genç öğrenci için “al, al” tezahüratları yaparak görevlilere çağrıda bulundu ancak sonuç değişmedi. Sınava giremeyen öğrenci, okul önünde gözyaşlarına boğuldu.

ÖSYM İNCELEYECEK