Firuze ŞENAVCI/KORKUSUZ - AKP’li vekillerin sahte oy skandalı nedeniyle reddedilen Suudi Arabistan-Türkiye enerji anlaşması, TBMM’deki ikinci oylamada yasalaştı. 

“Bu kanundaki maddeler kapitülasyondur” diyen İYİ Partili Çömez, vahim detayları şöyle anlattı:

 “Bu yasa ile Suudlar Sivas ve Karaman’da iki dev güneş enerjisi santrali kuracak. Arazileri biz bedava vereceğiz. Hiçbir vergi almayacağız, üstüne teşvik vereceğiz. Ayrıca üretilen elektriği 30 yıl boyunca Euro kuruyla satın alacağız. 

İşçi, mühendis ve tüm ekipmanları kendileri getirecek. Bir anlaşmazlık çıkarsa Türk Mahkemeleri yetkili olmayacak, uluslararası tahkim karar verecek.”