Takımlarımızın gelirlerinin en yüksek ve garanti kalemi, yayıncı kuruluştan gelen paraydı. Kim ne derse desin Süper Lig’deki son iki sezon, şimdiye kadar oynananların en faciasıydı. Herkesin ağzında bir ‘marka değeri’ söylemi var ama futbol sadece sahada oynanır. Oyun saha dışından etkilenmeye başlarsa izleyicilerini kaybeder, ortada ‘marka’ diye bir şey kalmaz.
Katarlı beIN Group’un sahibi olduğu Digitürk, 21 Kasım 2016 günü sonuçlanan ihaleyle 500 milyon dolar (+KDV) karşılığında Süper Lig’in yayın haklarını 5 yıllığına aldı. O zaman 3.37 olan dolar şimdi 6 TL sınırında. Bu da yetmezmiş gibi ortada izlenecek ve satılacak futbol da yok. Yayıncı kuruluş da anlaşılan fedakârlık bekliyor. Yeni TFF, yeni umutlar, çok çalışmak lazım çok.